#38 Sal Tea Time 9/9

Witajcie!
Dzisiaj czas na odsłonę dziewiątego obrazka z Salu Tea Time Agaty ^^ Oto on:


A tak prezentuje się cały hafcik:


I w ramce =) Jako że nie wymierzyłam sobie obrazka to troszkę za małą ramkę kupiłam, ale wkrótce to naprawię =P


Z jednej strony szkoda że to już koniec haftowania obrazka z drugiej strony jest radocha że jest ukończony i będzie mógł zawisnąć już w kuchni ^^ Agatko dziękuję za zorganizowanie tak fajnej zabawy a dziewczynom gratuluję wytrwałości, bo wiem że obowiązki domowe teraz pochłaniają masę czasu =)

Mam jeszcze zaległości w hafcie z bombkami, ale dziś już się zabieram za nie, także postaram się ponadrabiać =) a to wszystko przez te chwasty... gdyby one nie rosły to nie musielibyśmy ich ścinać, i byłby czas popołudniami na przyjemności, a tak ulubione zajęcia muszą czekać =/


Pozdrawiam!




Komentarze

  1. Pięknie Ci wyszedł ten obrazek, w nowej ramce będzie fajnie zdobić kuchnię:-) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłaś piękna ramkę ale ciekawa jestem jak obrazek będzie się prezentował w nowej :).

    A ja chętnie bym sobie poplewiła ale nie mam gdzie, a i czasu jakoś mnie :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dziękuję =) jak wynajdę odpowiednią to oczywiście się nią pochwalę ^^

      hmm to zapraszam - brukselki mamy około 40 arów :P fasolki trochę mniej... a o pozostałych rzeczach już nie wspomnę ^^ ale są plusy - można się opalić =D

      Usuń
  3. Pięknie wygląda. U mnie też ramka przyciasna do wymiany. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pchełko czy udało Ci się oprawić obrazek w nową ramę? Z przyjemnością bym zobaczyła jak się prezentuje :-) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

#74 Choinka marzec 2023