Kurczak w skorupce

Witam,
Dzisiaj przedstawiam kurczaka w skorupce. Znów wróciłam do origami po dość długiej przerwie :-)

Przedstawiam schemat zrobienia takiego małego kurczaka:


Odliczamy 50 modułów i składamy dwa pierwsze rzędy:



Kontynuujemy układanie do 9 rzędu:

W 10 rzędzie układamy elementy odwrotnie (pokazuję na przykładzie niebieskiego elementu), a następnie z żółtych modułów układamy aż do 15 rzędu tworząc w ten sposób główkę :




Tworzymy łapki kurczakowi:

Teraz zabieramy się za dolną skorupkę. Oddzielamy 70 modułów i składamy dwa pierwsze rzędy:


Ja dodatkowo ułożyłam też moduły pod spodem by skorupka była stabilniejsza:


Dokładamy moduły do 7 poziomu:


W 8 poziomie układamy cztery moduły następnie dwa odstęp i znów cztery moduły, a następnie zmniejszamy o jeden ciągnąc do góry tak by nam powstały trójkąty:


Czas na górną skorupkę - czapkę. Odliczamy 20 modułów i układamy dwa pierwsze poziomy:


W następnym 3 poziomie dodajemy moduły tak by podwoić ich ilość:


4, 5, 6 poziom układamy normalnie, a w 7 na co drugi dodajemy moduły:




I gotowe :-)


 


Komentarze

  1. Podziwiam cierpliwość w składaniu modułów, raz próbowałam i to mi wystarczy:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga