#17 Candy u Pchełki

Witajcie jeszcze raz!
Tak sobie pomyślałam, że może i ja spróbuję zorganizować rozdawajkę. Tak bez okazji =)
Do wygrania (tylko bez podkładki, tak mój mąż prosił przekazać bo to akurat jego =P):
- pięć bransoletek
- mix koralików i perełek
- łączniki
- komplecik kolczyki i wisiorek (tego nie widać na zdjęciu ale w świetle słonecznym bardzo ładnie się mienią)
- kuleczki shamballa
- zapachowe świeczki
- kalendarz oxforda



Zasady:
1. Dodaj komentarz wyrażający chęć udziału w Candy.
2. Umieść na swoim blogu banerek informujący o zabawie.
3. Dołącz do grona moich obserwatorów, nie jest to warunek konieczny.
4. Wysyłka tylko na terenie Polski.
5. Zapisy trwają do 29 października 2016r. do godziny 23:59. Ogłoszenie wyników nastąpi do 31 października 2016r.


Zapraszam do zabawy =)


 

Komentarze

  1. Dziękuję za udział w moim Candy. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pierwsza :) Banerek już na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hoho, ile śliczności :D Życzę wszystkim powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czemu nie? Z chęcią wezmę udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dołączam do zabawy :)
    Tyle wspaniałości przygotowałaś , więc warto zawalczyć z losem :):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też chcę ja też !!Zapisuję się :***

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam. Chętnie się przyłączę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I ja się chętnie zgłaszam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obok tych super prezentów nie można przejść obojętnie:) Chętnie dołączam do zabawy:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też się zgłaszam:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo chętnie zapiszę się na takie cukieraski:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Przyłączam się do zabawy. Banerek już wisi. Może tym razem mi się uda:):) Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne i różnorodne nagrody przygotowałaś. "Chcę to! Chcę to! Chcę to!"
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Banerek i link przekierowujący tutaj: bizuteriairekodzielo.blogspot.com/

      Usuń
  14. Chętnie wezmę udział, i zostanę na dłużęj, lubię poznawać nowe osoby w świecie blogowym i podglądać ich twórczość :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie piękne prezenty,z przyjemnością wezmę udział w zabawie. Pozdrawiam i zapraszam do siebie.
    http://handmade-anko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne przydasie.
    Dopisuję się do listy chętnych.
    Baner u mnie: http://picot-picot.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chętnie stanę w kolejce, bowiem postanowiłam niedawno nauczyć się nosić bransolety. Dotąd tylko podziwiałam u innych, a sama rzadko po nie sięgałam. Tymczasem coraz bardziej nęci mnie ten rodzaj biżuterii. A tu nie dość, że można wygrać "gotowce" to jeszcze koraliki na kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej :) Przyłączam się do zabawy :) Banerek już wisi :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super rzeczy chcesz nam podarować. Z chęcią spróbuję szczęścia w losowaniu :).

    Niestety obserwować mogę tylko przez G+.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

#74 Choinka marzec 2023