#52 Bombkujemy II 1/12

Witajcie!
Ja jak zwykle z małym opóźnieniem, ale wreszcie udało mi się wszystko ponadrabiać =D teraz już pójdzie z górki.

Nie mogłam pominąć udziału w drugiej edycji bombkujemy organizowanej przez Agnieszkę. Oto pierwsze hafciki, trzy obowiązkowe bombeczki:





i dodatkowy hafcik:

Tym razem stawiam na kolorystykę czerwoną =)

Muszę się jeszcze pochwalić, w pierwszej edycji bombkujemy zostałam wylosowana i oto jaki fajny upominek do mnie zawitał:


Dziękuję Ci Agnieszko ;)

AAAA i jeszcze zawitała do mnie wczoraj ramka... i haft Jezus z barankiem zyskał oprawę i prezentuje się tak:




To tyle na dzisiaj =P

Pozdrawiam serdecznie!


Komentarze

  1. Pięknie wyglądają w czerwieni.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne bombki :) bardzo ładne prezenty dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że nie tylko ja mam problem z wyrobieniem się w czasie. Bombki fsajnie się prezentują a upominek zawsze się przyda :) Ale obraz w oprawie Jezusa to rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, oj tak, doba mogłaby liczyć trochę więcej czasu, wtedy udałoby się wyrobić ze wszystkim - raczej =)

      Usuń
  4. Super ze jestes i w tym roku! Gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! =) Nie mogłam odpuścić, zresztą mam jeszcze jedne bombeczki do nadrobienia i oczywiście je nadrobię... w tym roku =D

      Usuń
  5. Fajnie się prezentuje druga bombka wyhaftowana na odwrót :).

    Cieszę się, że upominek Ci się spodobał :).

    OdpowiedzUsuń
  6. lovely post beautifull sharing dear keep posting..
    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

#74 Choinka marzec 2023