#55 Haft - Chwila zadumy

Witajcie!
Dawno mnie nie było... ale powracam! W sumie to prawie rok minął od mojego ostatniego wpisu... Nie udało mi się dokończyć zabaw do których się zapisałam... - niestety.

Haftowanie to coś co uspokaja, daje uciechę. To coś tylko mojego. Coś co poznałam tu na blogach u Was =)  I w tym się chyba odnalazłam, to mi się nigdy nie znudzi.

Dzisiaj przedstawiam jak przebiegała praca nad obrazem "Chwila zadumy Jan Paweł II". W drugiej połowie września zaczęłam nad nim pracować.

I tak przedstawiał się:

30.IX.2018

 06.10.2018

 27.10.2018

 03.11.208

 10.12.2018


Obraz jest prezentem dla teściów, ciekawe czy im się spodoba =)




Pozdrawiam w tą mroźną noc!

Komentarze

  1. Piękny obraz!
    Jak może nie podobać się tak piękny haft?
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obraz jest cudny :)
    Na pewno się spodoba

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekny obraz; milo ze wrocilas-) pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny haft, świetny prezent!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyhaftowałaś jeden z piękniejszych obrazów Papieża :).

    Na pewno się spodoba teściom :).

    Witaj z powrotem :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny obraz !! Wyhaftowany i oprawiony wygląda ślicznie , nie mam mowy , aby się nie spodobał!!
    Mnie też uspokaja haftowanie , ten krzyżyk za krzyżykiem...

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie ma wątpliwości, że Twój haft się spodoba gdyż jest piękny. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja dałam ten obraz w prezencie imieninowym. Niedługo będę haftowac go po raz drugi tym razem dla mnie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

#83 Choinka grudzień 2023