#8 Haftowany pingwinek

Hejka!
W prezencie imieninowym dostałam zestaw do haftu od mojego męża =) ojj On wie jak mnie ucieszyć i zająć. Nigdy w życiu nic nie haftowałam więc to są moje pierwsze próby. Oczywiście się pomyliłam, i nie zrobiłam tego tak jak było w instrukcji, jak to zazwyczaj ja coś muszę poprzekręcać =) Myślę że mój mąż tak troszkę z wyprzedzeniem kupił mi pingwinka na Boże Narodzenie, bo nie spodziewał się że aż tak szybko go zrobię. Ale wciągają krzyżyki i to bardzooo. Oczywiście ostatecznie wymyśliłam że zrobię go w kształcie małego obrazeczka i oprawię, ale jeszcze zobaczymy =)

Miłego wieczoru! =^o^=


Komentarze

  1. Fajne zajęcie :) Pamiętam kiedyś jak byłam mała miałam taki realistyczny obraz konia nadrukowany na płótnie do wyszywania...szkoda że byłam wtedy jeszcze za mała i nie rozumiałam do końca co powinnam z tym zrobić więc zniszczyłam...ale z drugiej strony kto kupuje 5 letniemu dziecku takie zabawki?! Co do Twojego pingwinka- uroczy...wyrobisz się do świąt :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczy ten pingwinek :) Jak tam żadnej pomyłki nie widzę. Będzie świetną ozdobą na święta i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale słodki ten pingwinek :) Też kiedyś trochę haftowałam, ale to było zdecydowanie nie dla mnie :( Zawsze się gdzieś walnęłam albo po prostu brakowało mi cierpliwości. pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Slodziak z tego pingwina.Pozdrawiam :)



    OdpowiedzUsuń
  5. Slodziak z tego pingwina.Pozdrawiam :)



    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj. Dziękuję za udział w mojej zabawie i życzę powodzenia.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

#74 Choinka marzec 2023